Kontaktujte nás:245 008 200

pondělí-pátek 8 – 16 hod.

Doprava a platba

Možnosti DOPRAVY - Česká republika

Nákup v hodnotě Standardní doprava
přepravní společnost GLS přepravní společnost Česká pošta
Individuální doprava
doprava na paletách nadlimitních zásilek
Osobní odběr na výdejním místě
osobní odběr na výdejním místě zásilkovna
do 10 kg 10 - 25 kg nad 25 kg
paletová přeprava kombinovaná přeprava dle aktuálních pravidel dopravce
do 499 Kč 119 Kč 139 Kč 149 Kč 319 Kč 349 Kč 79 Kč
od 500 do 1699 Kč 89 Kč 109 Kč 119 Kč 289 Kč 319 Kč 49 Kč
od 1699 Kč ZDARMA 20 Kč 30 Kč 200 Kč 230 Kč ZDARMA

Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.

Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích zpracováváme první pracovní den poté.

Detaily o způsobech dopravy:

GLS

  • Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dech od pondělí do pátku.
  • Po přijetí zásilky Vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
  • Zásilky na dobírku je možné platit pouze hotově.
  • Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6.000,- Kč.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce +420 567 771 111 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.

Česká pošta – balík do ruky

  • Zásilka je doručována ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00 – 16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00 – 14:00 a 13:00 – 19:00.
  • V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
  • V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží a to až do výše 50.000,- Kč.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku České pošty 800 104 410 (Po-Pá 7:00 - 19:00, So 8:00 – 12:00) nebo zaslat dotaz na info@cpost.cz

Nadlimitní přeprava - individuální doprava Doprava na paletách

  • Zásilka je doručována přepravcem každý všední den v časech od 8 do 16 hodin.
  • Po přijetí zásilky Vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS ohledně termínu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 245 008 200 (Po-Pá 8:00 - 16:00) případně zaslat dotaz na info@velkykosik.cz.

Osobní odběr - Zásilkovna

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 3 Kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna. Seznam aktuálně dostupných poboček najdete na naší interaktivní mapě ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude Vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a případně nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz

Možnosti PLATBY - Česká republika

Nákup v hodnotě Osobní odběr, platba hotově Bezhotovostní
platba
Odložená
platba
Dobírka
platba na dobírkuplatba při převzetí hotově
Převodem
platba bankovním převodem
Kartou
platba online platební kartou
Twisto
Twisto kup teď zaplať po vyzkoušení
přepravní společnost GLS   přepravní společnost Česká pošta   doprava na paletách nadlimitních zásilek osobní odběr na výdejním místě zásilkovna
do 499 Kč 39 Kč 29 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
od 500 do 1698 Kč
od 1699 Kč ZDARMA

Detaily o způsobech platby:

Dobírka, platba hotově

  • Svou objednávku zaplatíte hotově při převzetí svého balíčku, zvolenému přepravci nebo při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.

Platba převodem na účet

  • Po přijetí objednávky Vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě – částku a variabilní symbol včetně čísla účtu 272651712 / 0300.

Platební kartou on-line

  • Ve třetím kroku nákupního košíku, po odeslání objednávky budete přesměrován/a na bezpečnou platební bránu naší banky.

Odložená platba Twisto - Kup teď, zaplať po vyzkoušení

  • Ve třetím kroku nákupního košíku, po odeslání objednávky dojde k vyhodnocení vaší objednávky společností Twisto. Bude-li vaše objednávka schválena, společnost Twisto ji uhradí a objednávka vám bude odeslána. Bude-li vše v pořádku s vámi objednaným zbožím, objednávku následně v dohodnutém termínu uhradíte společnosti Twisto, bez nutnosti půjček před výplatou. Nedojde-li ke schválení vaší objednávky, budete přesměrováni zpět pro výběr alternativního způsobu platby.
TOPlist