Kontaktujte nás:245 008 200

pondělí-pátek 9 – 16 hod.

Doprava a platba

 

Možnosti DOPRAVY - Česká republika

 

Nákup v hodnotě přepravní společnost GLS přepravní společnost inTIME přepravní společnost Česká pošta osobní odběr na výdejním místě
osobní odběr na výdejním místě zásilkovna osobní odběr na výdejním místě geis point
do 499 Kč 129 129 129 79
od 500 do 1698 Kč 99 99 99 49
od 1699 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA

Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.

V případě uskutečnění objednávky do 12:00 je zboží skladem ještě téhož dne expedováno a doručováno následující pracovní den.

Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích odesíláme první pracovní den poté. Vaše zásilky jsou tak doručovány hned následující pracovní den.

Detaily o způsobech dopravy:

GLS

  • Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech od pondělí do pátku obvykle do 24 hodin.
  • Po přijetí zásilky Vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
  • Zásilky na dobírku je možné platit pouze hotově.
  • Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6.000,- Kč.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 951 277 777 (Po-Pá 8:00 - 17:00) nebo zaslat dotaz na info@geisparcel.cz

inTIME

  • Přepravce doručuje zásilky obvykle následující pracovní den od pondělí do pátku v časech 8:00 – 18:00 hod.
  • Po přijetí zásilky Vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy s uvedením kontaktu na kurýra a přibližným očekávaným časem doručování zásilky.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • V případě nezastižení je balíček ještě jednou automaticky doručován následující pracovní den a poté je uložen po dobu 5 pracovních dnů na nejbližším depu.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou dle uvedeného typu na stránkách přepravce.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 246 092 912 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz na info@intime.cz

Česká pošta – balík do ruky

  • Balík je doručován obvykle druhý pracovní den od převzetí balíčku ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00 – 16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00 – 14:00 a 13:00 – 19:00.
  • V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
  • V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží a to až do výše 50.000,- Kč.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku České pošty 800 104 410 (Po-Pá 7:00 - 19:00, So 8:00 – 12:00) nebo zaslat dotaz na info@cpost.cz

Osobní odběr - Zásilkovna

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 3 Kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Balík je obvykle doručen na zvolené výdejní místo do druhého pracovního dne.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna. Seznam aktuálně dostupných poboček najdete na naší interaktivní mapě ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude Vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a případně nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz

Osobní odběr – Geis Point

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 13 Kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Balík je obvykle doručen na zvolené výdejní místo do druhého pracovního dne.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Geis Point. Seznam aktuálně dostupných poboček najdete na naší interaktivní mapě ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • Možnost vyzvednutí vaší zásilky na vybraných výdejních místech NONSTOP a víkendu.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a rovněž obdržíte bezpečnostní PIN kód pro její vyzvednutí.
  • Možnost přesměrování balíku po obdržení čísla zásilky na jinou adresu.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 951 277 777 (Po-Pá 8:00 – 17:00) nebo zaslat dotaz na info@geispoint.cz

Možnosti PLATBY - Česká republika

Nákup v hodnotě Osobní odběr,
platba hotově
Bezhotovostní
platba
Dobírka
platba na dobírkuplatba při převzetí hotově
Převodem
platba bankovním převodem
Kartou
platba online platební kartou
do 499 Kč 20 ZDARMA ZDARMA
od 500 do 1698 Kč 20
od 1699 Kč ZDARMA

Detaily o způsobech platby:

Dobírka, platba hotově

  • Svou objednávku zaplatíte hotově při převzetí svého balíčku, zvolenému přepravci nebo při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.

Platba převodem na účet

  • Po přijetí objednávky Vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě – částku a variabilní symbol včetně čísla účtu 272651712 / 0300.

Platební kartou on-line

  • Ve třetím kroku nákupního košíku, po odeslání objednávky budete přesměrován/a na bezpečnou platební bránu naší banky.
TOPlist