Doprava a platba

Možnosti DOPRAVY - Česká republika

Nákup v hodnotě

Osobní odběr na výdejním místě

Standardní doprava

Nadlimitní přeprava

balíkovna
zasilkovna
GLS parcelshop
glscp-balik-do-ruky nadlimitni-preprava
  hmotnostní příplatek
platí limit na rozměr a váhu
dle pravidel dopravce
do 15 kg 15 – 25 kg 25 – 30 kg nad 30 kg
do 499 Kč 89 Kč 119 Kč příplatek
+ 49 Kč
příplatek
+ 99 Kč
příplatek
+ 199 Kč
od 500 do 1999 Kč 59 Kč 79 Kč
od 2000 Kč ZDARMA

Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.

Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích zpracováváme první pracovní den poté.

 

Detaily o způsobech dopravy:

Česká pošta – balík do ruky

  • Zásilka je doručována ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00–16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00–14:00 a 13:00–19:00.
  • V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
  • V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 50 000 Kč.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku České pošty 800 104 410 (po–pá 7:00–19:00, so 8:00–12:00) nebo zaslat dotaz na info@cpost.cz

GLS

  • Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech od pondělí do pátku.
  • Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6 000 Kč.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 567 771 111 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.

Osobní odběr - Balíkovna

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 12 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Balíkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 218 218 218 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz na pomuzeme@balikovna.cz

Osobní odběr - GLS parcelshop

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 9 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby GLS parcelshop ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Balík je v GLS Parcel Shopu uložen po dobu pěti pracovních dní a je možné jej vyzvednout kdykoliv během otevírací doby. V GLS Parcel Boxu nebo AlzaBoxu bude balík uložen po dobu 3 dní.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 567 771 111 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.

Osobní odběr - Zásilkovna

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 13 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz

Nadlimitní přeprava

  • Zásilka je doručována přepravcem každý všední den v časech od 8 do 16 hodin.
  • Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS ohledně termínu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 245 008 200 (po–pá 7:00–20:00, so 8:00–16:00), případně zaslat dotaz na info@velkykosik.cz

 

Možnosti PLATBY - Česká republika

ZPŮSOB
PLATBY

POPLATEK

TYP
DOPRAVY

Osobní
odběr

platba v hotovosti
29 Kč výdejní místa sítě balíkovna
výdejní místa sítě GLS parcelshop
výdejní místa sítě Zásilkovna

Dobírka

platba na dobírku
39 Kč Česká pošta balík do ruky
kurýrní balíková přeprava GLS
nadlimitní paletová přeprava

Bankovním
převodem

platba bankovním převodem
ZDARMA

Platební kartou
online

platba platební kartou

Odložená
platba

odložená platba Skip Pay

 

Detaily o způsobech platby:

Osobní odběr, Dobírka - platba v hotovosti

  • Svou objednávku zaplatíte hotově při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě nebo při převzetí svého balíčku zvolenému přepravci.

Bankovním převodem - z účtu na účet

  • Po přijetí objednávky vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě (částku, variabilní symbol i číslo účtu 272651712/0300). Nebo můžete zaplatit pohodlně prostřednictvím QR kódu.

Platební kartou online - okamžitá platba prostřednictvím platební brány

platební brána ComGate Payments, a.s.
  • Po potvrzení objednávky, v posledním kroku nákupního košíku, budete přesměrován/a na bezpečnou platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové.
  • V případě že se vám nepodaří platbu uhradit kartou, můžete si v rámci platební brány zvolit jinou platební metodu a uhradit objednávku bankovním převodem prostřednictvím QR kódu, nebo přímou platbou přes tlačítko vaší banky.
  • V případě potřeby reklamace nebo dotazu k platbě, prostřednictvím platební brány, prosím kontaktujte zákaznickou podporu Comgate a to buď prostřednictvím e-mailu platby-podpora@comgate.cz nebo na telefonní lince 228 224 267.

Odložená platba

odložená platba Skip Pay
  • S touto platební metodou zaplatíte snadno, rychle a bezpečně až poté co si zboží prohlédnete a vyzkoušíte* na živo do 14 dnů od doručení zásilky.
  • Nákup uhradíte pohodlně online platební kartou nebo převodem do 14 dnů (nebo do 50 dnů s účtem Plus), a ještě ušetříte za dobírku. Vše vám služba Skip Pay připomene e-mailem i sms zprávou, na hlídání 14denního termínu tak nemusíte myslet.
  • Za nákup uhrazený do 14 dní nedáte ani korunu navíc. Bližší info na www.skippay.cz.

* Na určité zboží se vztahují speciální pravidla dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku. Podrobnější informace naleznete v našich Obchodních podmínkách bod č. 6.2.